Friday, March 21, 2008

Cricut!!!

So...I got this...I must admit...I'm a little intimidated by it. But it's AWESOME!!!! I fiddled a little with it last night but forced myself to get to bed at a respectable hour because I'm still working on getting back to being healthy. But...I am so excited to play today!!! It came with 4 cartridges plus ink. I bought one extra cartridge plus the tool kit and some extra mats. But...my question to you is...does anyone have any words of wisdom for this die cutting bohemith? Any good tricks? Anything to watch out for? If not...I'll do my best to post my findings on the ease and convenience.

I hope that everyone has a very creative weekend!!!




ps - if anyone's interested...I got it at AC Moore...the price they have listed on line is $368.99. It's an amazing deal!

4 comments:

nita said...

well ... my head started to hurt when you started susplainin it but! now i know what to get you for every holiday. CRACK! SO YOU CAN STAY UP ALL NIGHT WITH YOUR CRICUT! hahahah

Mary Elizabeth said...

I really want one of those but for now I will live vicariously through you. Keep us posted on what a good value it is so I can convince myself to go for it.

Unknown said...

NO WAY! You did not!
OMG, I'm so insanely jealous!

Although, you totally deserve it after the witch of a winter you've had!

دريم هاوس said...

يمكنك سيدتي الآن التخلص من مشكلة تنظيف الكنب بصورة نهائية خاصةً تلك المصنوعة من القماش المخمل أو الشامواه بل والتي يصعب إزالة الكسوة الخاصة بها، حيث تتواجد بعض البقع الزيتية أو الخاصة بالمشروبات التي تجف على السطح وتظل عالقة في نسيج القماش ويصعب إزالتها بالطرق التقليدية.

المصدر: شركة تنظيف كنبات بالرياض

كذلك مجرد تواجدك في مكان نظيف رفقة العائلة أو الأصدقاء سيدخل الراحة النفسية عليك، على هذا الأساس تجد أن عمليات التنظيف المعتادة والتي تقوم بها ربات المنازل قد تزيل من خلالها البقع والأوساخ إلا أنها قد لا تتمكن من إزالة الأثار التي قد تخلفها كذلك الأمر بالنسبة للأضرار الأخرى التي تصيب الفرشات.

المصدر: شركة تنظيف فرشات بالرياض

يعد تنظيف المنزل أحد المهام الشاقة التي تقع على عاتق ربة المنزل خاصةً إذا كانت امرأة عاملة فلم يتبقى لديها متسع من الوقت لكي يتم تنظيفه أو في حالة كبر مساحته وتعدد طوابقه ووجود الاطفال به مما يجعله أكثر عرضة للإتساخ، ولذلك يكون السبيل الوحيد أمامك سيدتي هو الإستعانة بشركات تنظيف المنازل التي تمنحك أفضل النتائج من حيث اللمعان والبريق والتطهير العميق.

المصدر: شركة خدمات منزلية بالرياض

شركة تنظيف نجف بالرياض الأناقة اليوم لم تعد مقصر على ملابسك الخاصة بل امتدت إلى المكان الذي تتواجد به مع تواجد الأنتيكات أو النجف التي تتناسب مع ذوقك الخاص

المصدر: شركة تنظيف نجف بالرياض

شركة تنظيف وصيانة مسابح بالرياض هي المكان المناسب الذي يعمل كل شخص بداخلها على تقديم خدمة مثالية للسادة العملاء داخل أو خارج الرياض

المصدر: شركة تنظيف وصيانة مسابح بالرياض

شركة تنظيف فلل شمال الرياض لخدمات التنظيف حيث تٌعاني الكثير من ربات البيوت في تنظيف المنزل بصورة عامة خاصةً إذا كانت ذات مساحات

المصدر: شركة تنظيف فلل شمال الرياض